UWAGA!

* CENY ZA PRZEWODNICTWA ZALEŻY OD ILOŚCI OSÓB I JAKI SEZON. WIĘC PROSZE ZAPYTAĆ O CENE.

* JEŻELİ MACİE PAŃSTWO SUGESTİE CO DO PROGRAMU ALBO CHCECİE ZWİEDZAC İNNE MİEJSCA MOGE PRZYGOTOWAC PLAN WYJAZDU WEDŁUG PANSTWA UWAG

Okan Özkan

Urodziłem się 13 kwietnia 1984 roku w Kayseri. Otrzymałem wykształcenie średnie i wyższe w innym mieście, Jestem profesjonalnym licencjonowanym przewodnikiem turystycznym w języku Polskim i Angielskim , członekiem Zgromadzenia Przewodników w Stambule, w 2007 roku w Ankarze uzyskałem licencję nadaną przez Ministerstwo Kultury i Turystyki. Studiowałem na wydziale filologicznym Uniwersytetu Śląskiego oraz ekonomię na Anatolian University w Stambule, ukończyłem Selçuk University na kierunku przewodnictwo turystyczne.

W przeszłości pracowałem w renomowanych firmach, takich jak Rainbow Tours, Itaka i w wielu innych m.in. w Stambule i Antalyi. Obecnie pracuję jako przewodnik, przewodnik po Stambule. Posiadam 11 lat doświadczenie w zakresie profesjonalnej turystyki, nie tylko w jednodniowych wycieczkach po wspaniałym mieście Stambule, ale również po całej Turcji. Doświadczenie i wykształcenie pozwala mi na pokazanie niezwykłych zakątków tego miasta i odsłanianie jego tajemnic turystom. Ta wycieczka to nie tylko doświadczenie wielkiego dziedzictwa kulturowego, ale także gwarancja wielu pozytywnych emocji i wspomnień. Wycieczki odbywają się codziennie, zarówno indywidualnie, jak i grupowo, biorąc pod uwagę wszystkie Państwa życzenia. Mogę pomóc w podróży służbowej. Stambuł to miasto kontrastów. W dużym mieście można zobaczyć manifestację wszystkich kultur, religii i narodów. Miasto podzielone jest na dwie części łączące Europę i Azję nad Cieśniną Bosfor. Niewątpliwie, ta wycieczka nie pozostawi nikogo obojętnym. W poznaniu piękna i bogactwa architektury, wieków historii pomoże Ci przewodnik turystyczny znający wszystkie aspekty i atrybuty miasta, których nie mogą odgadnąć nawet lokalni mieszkańcy.

Uwaga !!! Nie przyjmuj ofert na wycieczki z nielicencjonowanymi „przewodnikami”. Zanim się zgodzisz, poproś o licencję. Licencja potwierdza i gwarantuje Państwu profesjonalizm przewodnika, a także zaoszczędza czas i zapewnia satysfakcję. Licencjonowany przewodnik turystyczny ma prawo do nadzwyczajnego zwiedzania muzeów, wystaw i innych przywilejów. Nie trzeba godzinami stać w kolejkach. Władze tureckie odpowiednio kontrolują nielicencjonowane wycieczki i przewodników bez licencji Licencjonowany przewodnik – gwarancja bezpiecznej podróży, fakt ten pozwala uniknąć nieprzyjemnych sytuacji.

Wiadomości

VIEW ALL
  • Sylwester w Stambule

Marzysz o przywitaniu 2020 roku w orientalnym stylu rodem z Baśni z tysiąca i jednej nocy ? Katalogi turystyczne na wszelkie możliwe sposoby zachęcają...

1 grudnia, 2019
  • Problemy z Kontaktem ze Mna

Czasami mamy wlasnie serwerem ze dostane prawie wszystkie wiadomosci w spamu. Albo w ogole nie dostane.  Tez nie raz wyslalem wiadomosc czyli mai...

26 listopada, 2019

Opinie

SUPER POLECAM

Polecam w 100 % wycieczka po Stambule tylko z Okanem. Bardzo inteligentny i doinformowany przewodnik, szczegółowo opisuje trasy, pomaga turystom w sprawach zakwaterowania oraz w kwestiach przemieszczania się po Stambule, Polecam również jako tłumacza w sprawach biznesowych !! 🙂 Bardzo dobrze opisuje i przedstawia kulturę i tradycję w Turcji. Miły i uprzejmy człowiek , odpowiada na wszystkie nurtujące turystów pytania.

Emil
1 marca 2021

Wiedza i profesjonalizm

Mieliśmy wielką przyjemność zwiedzania Stambułu w towarzystwie Okana, który jest licencjonowanym przewodnikiem. Okan bardzo dobrze włada językiem polskim, posiada ogromną wiedzę z zakresu historii i sztuki. Opowiada z wielką pasją, a dodatkowo wszystko przeplata ciekawymi anegdotami, których nie sposób zapomnieć. Ponadto Okan zorganizował nam transfer, a także prywatny rejs luksusowym jachtem z bogatym poczęstunkiem. Byliśmy pod opieką Okan kilka dni. Czuliśmy się dobrze zaopiekowani, wręcz w rodzinnej atmosferze. Jeśli chcesz poznać Stambuł, to polecamy Okana.

Krzysztof Sadowski
3 marca 2021

Stambuł z Okanem

Na początku maja 2019 roku wybraliśmy się do Stambułu.Przed wyjazdem z Polski umówiłam się z Okanem na jeden dzień w którym miał nam pokazać najważniejsze zabytki Stambułu. Przyszedł po nas do hotelu i rozpoczęliśmy wspólną wędrówkę wąskimi i pełnymi uroku uliczkami a opowieściom Okana nie było końca. nie musieliśmy martwić się ani o bilety wstępu ani o jedzenie, Okan wszystko ogarniał w mgnieniu oka.Posiada olbrzymią wiedzę którą doskonale przekazuje w języku polskim.Jest rzeczowy,bardzo pomocny w różnych sytuacjach( np.w zakupach),życzliwy i dowcipny.Wszyscy byliśmy bardzo zadowoleni z jego usług i z całego serca polecamy Okana jako stambulskiego przewodnika.

Barbara (Basia) Zawadzka
3 marca 2021

To wielka przyjemność było Ciebie poznać.

Wielkie dzięki Okan.
Tydzień spędzony z Tobą w Istambule był naprawdę super a wrażenia bezcenne. Dzięki Tobie jesteśmy pod wrażeniem tego magicznego i jakże zjawiskowo pięknego miasta. Można się w nim zakochać bez pamięci. Na pewno tam jeszcze wrócimy.
Jesteśmy również pod wielkim wrażeniem Twojej osoby. Opiekowałeś się nami bardzo merytorycznie i jakże troskliwie. Pokazałeś nam Istambuł pod każdą postacią. Było dużo historii, orientu i współczesności, była Hadja Sofia, Błękitny Meczet, Pałac Topkapi, Dolmabahce, wypad do azjatyckiej części ale był również fascynujący spacer wzdłuż İstiklal Caddesi, no i przede wszystkim mogliśmy nacieszyć oczy Istambułem płynąc rejsem po Bosforze.
Moglibyśmy poznać kuchnię turecką i delektować się jej smakami… 😊
Okan, drogi przyjacielu, to było coś co będziemy naprawdę bardzo długo wspominać.
Jeszcze raz serdecznie dziękujemy i pozdrawiamy z Lublina. Jeżeli będziesz w Polsce, to koniecznie zapraszamy do nas a przy okazji wybierzemy się nad Bug, na Twoje ulubione wędkowanie.. 😊😊
Darek z Iwonką… 😊😊

Dariusz Kamiński
23 marca 2021

Wyjątkowe zwiedzanie

Zwiedzanie Stambułu, tylko i wyłącznie z tak wspaniałym przewodnikiem jak Ty, Okan! Dowcip, wiedza i pasja w tym co robisz jest ogromna! Nie ma rzeczy, której byś nie załatwił, ani prośby, której byś nie spełnił!
Czas spędzony w Stambule był niesamowity!
Pokazałeś to wspaniałe miasto tak ja Ty je widzisz. Zaprosiłeś nas i nakarmiłeś smakami Turcji!
Jeszcze raz dziękujemy i mamy nadzieję, że spotkamy się jak najszybciej!

Joanna Kucharska
3 kwietnia 2021

Super czas w Istambule

Spędziliśmy kilka dni w Istambule z grupą przyjaciół w 2019 roku. Miasto zwiedzaliśmy razem z Okanem i chyba nie mogliśmy lepiej trafić. Okan świetnie mówi po polsku i doskonała zna miasto i jego historie. Odwiedziliśmy mnóstwo ciekawych miejsc i poznaliśmy ich historie. Okan to był świetny czas, dzięki za wszystko. Wszystkim polecam zwiedzanie Istambułu z Okanem

Krzysztof Pioszyk
26 marca 2021

Piękny czas w Stambule i Galllipoli

Spędziliśmy z Okanem dwa cudowne dni. W czasie kilkugodzinnego spaceru po Stambule zwiedziliśmy wszystkie najważniejsze zabytki, obejrzeliśmy pokaz laserowy w cysternie oraz zjedliśmy obiad w restauracji gdzie stołowali się policjanci oraz miejscowi pracownicy.
Drugiego dnia Okan zorganizował dla nas wycieczkę na pola bitewne Gallipoli. Jechaliśmy klimatyzowanym busem. Mimo 10 godzin spędzonych w samochodzie był to wspaniały dzień. Polecam Okana jako profesjonalnego przewodnika i bardzo miłą i kontaktową osobę.

Tomasz Bajorek
7 września 2021

AMATORSZCZYZNY TU NIE ZNAJDZIESZ !!!

Tu nie ma amatorszczyzny!!! Wszystkie opinie dotyczące Okana nie są przesadzone. To profesjonalista, którego polecamy w 100%. Żałujemy, że zdecydowaliśmy się tylko na jeden dzień, ponieważ Okan okazał się świetnym przewodnikiem a przede wszystkim godną zaufania osobą. Bardzo Ci dziękujemy Okan i wierzymy, że wkrótce się spotkamy. Do zobaczenia 🙂

Anita i Darek Depka
12 maja 2022

Super zwiedzanie po Stambule

Wycieczka super , przewodnik cierpliwy dla 6 kobiet z zakupoholizmem, którym wszystko się podoba,. Pokazał nam Stambuł ten do zwiedzania ,który trzeba zobaczyć jak również ten gdzie turyści nie dochodzą .. Bardzo nam się podobało , następny raz również z Okanem po Stambule. Zadowolone turystki z Lubelszczyzny.

Joanna Jurko
27 stycznia 2023

Formularz kontaktowy

Imię i nazwisko (wymagane)